خرید کتاب حقوقی

خرید و سفارش کتاب حقوقی

کتاب ها و منابع حقوقی یکی از اساسی ترین ابزار در زمینه تحصیلات حقوقی و جامعه فعال در این حوزه می باشد. کتاب های حقوقی برای دانشجویان و حرفه ای های حقوقی، به منظور یادگیری و به روز رسانی دانش حقوقی بسیار اهمیت دارند. در این متن، به بررسی مزایای خرید کتاب های حقوقی از فروشگاه آنلاین ارسال کتاب و البته نکات مهم در خرید این کتاب ها، می پردازیم.

یکی از مزایای خرید کتاب های حقوقی از فروشگاه آنلاین ارسال کتاب بیشترین تنوع کتاب ها می باشد. اینجا تمامی کتاب های جدید و کلاسیک حقوقی را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین، شما می توانید قیمت های مختلف برای یک کتاب را مقایسه کنید و در نهایت بهترین تصمیم را بگیرید.

در هر صورت، قبل از خرید کتاب حقوقی، به نکاتی نیز باید توجه کنید. اولین نکته، بررسی ناشر کتاب است. باید اطمینان حاصل کرد که ناشری که کتاب را چاپ کرده، معتبر است و در صورت نیاز، پشتیبانی می کند. دومین نکته، بررسی محتوای کتاب است. باید مطمئن باشید که کتابی که خریداری می کنید، جدید و به روز است و می تواند به شما در یادگیری و به روز رسانی دانش حقوقی کمک کند.

همچنین، باید به قیمت کتاب ها نیز توجه کنید. برای مثال، برخی فروشگاه های آنلاین، کتاب های حقوقی را با تخفیف های غیر واقعی به فروش می رسانند. با این حال، باید مطمئن باشید که کتاب ها کپی نباشد و حتما از مجرای قانونی که ناشر تعیین کرده عبور کرده باشد و قیمت نهایی کتاب، نزدیک به قیمت بازار باشد.

در نهایت، برای خرید کتاب های حقوقی، شما می توانید از ترکیبی از فروشگاه های آنلاین و سنتی استفاده کنید. اینکه کدام یک از این فروشگاه ها برای شما مناسب است، به عواملی مانند محل زندگی، نوع کتاب مورد نظر و بودجه شما دارد که باز با این حال خرید از سایت ارسال کتاب به جهت بهره مندی از ناوگان پیک موتوری خدمات ارسال به صورت عادی و فوری در هر زمان از طرف مشتری اکان پذیر است.

خرید کتاب حقوقی یا سفارش کتاب بصورت کلی شامل گرایش های مختلف در مقاطع مختلف دانشگاهی نیز میشود مثلا شما اگر در مقطع دروس پایه مشغول به کسب علم هستید این کتاب ها میتوانند به شما برای درک هرچه بهتر علم حقوق کمک کنند : کتاب حقوق اساسی، حقوق جزای عمومی، مقدمه علم حقوق، حقوق مدنی، مبانی علم اقتصاد، عربی، مالیه عمومی، مبانی جامعه شناسی..

برای دروس تخصصی اما کتاب ها یه مقدار تخصصی تر میشود همینطور سفارش کتاب که شامل کتاب های آئین دادرسی کیفری، حقوق جزای عمومی، حقوق تجارت، حقوق تطبیقی، حقوق بین المللی خصوصی مخصوصا ارفع نیا، آئین دادرسی مدنی، حقوق اساسی، حقوق اداری، قواعد فقه، پزشکی قانونی، متون حقوقی و همینطور آگاه بودن به زبان انگلیسی، عربی و فرانسه که لازمه ی دانشجویان رشته حقوق است.

برای دروس اختیاری و بالا بردن سطح علم حقوقی هم میتوان به کتب چاپ شده در این عنوان ها اشاره کرد:
کارآموزی قضایی، حقوق ثبت، حقوق بانکی،حقوق دریای و حقوق هوایی، حقوق بشر در اسلام، حقوق مالکیت، حقوق قضایی، حقوق تامین اجتماعی، دادرسی های، جامعه شناسی، حقوق اختصاصی کیفری،اصطلاحات به زبان عربی در حقوق…

برای خرید کتاب حقوقی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری نیز کتاب های زیادی از ناشران حقوقی برای گرایش رشته حقوق روانه بازار شده است که در اینجا به تعدادی از این کتاب ها اشاره میکنیم:

کارشناسی ارشد و دکتری :

گرایش حقوق مالی، گرایش حقوق اقتصادی، گرایش حقوق ارتباطات، گرایش حقوق بین الملل، گرایش حقوق جزا و جرم شناسی، گرایش حقوق کیفری اطفال و نوجوانان، گرایش حقوق بشر، گرایش حقوق مالکیت فکری، گرایش حقوق اقتصادی، گرایش حقوق دادرسی اداری، گرایش حقوق محیط زیست، گرایش حقوق خصوصی، گرایش حقوق تجارت بین الملل، گرایش حقوق تجاری اقتصادی بین المللی، گرایش حقوق شرکت های تجاری، گرایش مدیریت اصلاح و کیفرهای قضایی، گرایش حقوق حمل و نقل، گرایش حقوق سردفتری، گرایش فقه و حقوق جزا، گرایش حقوق تجارت الکترونیکی، گرایش حقوق اسناد و قراردادهای تجاری، گرایش مدیریت دادگستری، گرایش مدیریت نظارت و بازرسی، گرایش حقوق ثبت اسناد و املاک..

واحدهایی از رشته حقوق که شامل مباحث زیادی در این رشته میشوند و دروس دشواری را باید فرا گرفت:

حقوق جزای عمومی، حقوق تجارت، آیین دادرسی مدنی، حقوق مدنی، حقوق اداری، اصول فقه، متون فقه، حقوق اساسی، حقوق بین‌الملل..

2 مبحث مهم کتاب های حقوقی

رشته حقوق به دو دسته حقوق عمومی و حقوق خصوصی تقسیم می‌شود و این دو گروه همانند دیگر رشته‌ها زیر شاخه‌های فراوانی دارند. بطور مثال حقوق مدنی، حقوق تجارت، حقوق مالکیت فکری، حقوق بیمار، حقوق معادن جزء حقوق خصوصی به حساب می‌آیند.

  • حقوق مدنی

حقوق مدنی یکی از مباحث کتاب های حقوقی است که به صورت کلی به همه افراد جامعه حقوق و تکالیفشان را تشریح میکند تا چگونه در کنار هم در یک جامعه زندگی کنند. این شرح قوانین از طرف قانون گذار وضع میشود و این قانون را حقوق مدنی می نامند که مجموع این قوانین در تعیین حقوق و تکالیف همه افراد متناسب با فرهنگ و عرف آن جامعه نوشته میشود.

حقوق اشخاص، حقوق خانواده، حقوق تعهدات و قراردادها، حقوق مسئولیت مدنی، حقوق ارث و وصیت

  • مبحث کیفری

مبحث حقوق کیفری یک مبحث بسیار طولانی در قبال همه افراد جامعه است، افرادی که قانون را نقض میکنند و در برابر قوانین و مقررات جامعه وظایف خود را به درستی انجام نمیدهند و جامعه را به سمت بی قانونی سوق میدهند در اینجا قانون گذار مجازاتی را برای آنها معین کرده است. بطور کلی هدف حقوق کیفری، تامین و تضمین عدالت، امنیت و آسایش برای همه افراد جامعه است.

دیه، قصاص، جرایم مالی، حبس و حتی اعدام از عوامل بازدارنده در مبحث کیفری است.

55555

رشته حقوق یکی از جذاب ترین و در عین حال از پول سازترین رشته های دانشگاهی است و با توجه به نیاز جامعه داوطلبان زیادی وارد بازار کار در این حوزه می شوند و از آنجایی که این رشته بیانگر مسئولیت ها و روابط بین افراد در جامعه و خانواده است نظم عمومی در اجرای مقررات از ارکان اصلی این بخش از رشته دانشگاهی می باشد، علم حقوق امروزه با جامعه شناسی، روانشناسی و علوم فلسفی آمیخته شده است و یک حقوقدان باید از علوم حقوقی اطلاعات کافی داشته باشد و با مطالعه دقیق کتب حقوقی و رفع اشکالات و ایرادات خود بتواند با درایت و قدرت استدلال و همینطور خلاقیت ذهن و قدرت کلام خود از حقوق موکلین و افراد مورد حمایت خود دفاع کند و همچنین لازم است که به زبان و ادبیات فارسی به طور کامل مسلط باشد چرا که منطق حقوق در عین حال شباهتهای زیادی به منطق ریاضی دارد ولی یک منطق اقناعی و خطابی است یعنی وکیل با علم و درایت و ویژگی هایی که در بالا اشاره شد بتواند در جلسات رسیدگی موفق عمل کند و در برابر طرف های دعوا در دادگاه پیروز شود.

55444

بهترین دانشگاه های داخل و خارج از کشور در رشته حقوق عبارت اند از : دانشگاه تهران، شهید بهشتی، دانشگاه امام صادق، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه استنفورد، دانشگاه آکسفورد، دانشگاه هاروارد، دانشگاه ییل که از قدیمی‌ترین و معتبرترین دانشگاه های آمریکا و جهان محسوب میشود.

پرفروش ترین و بهترین کتب حقوقی کاربردی را در دسته بندی خرید کتاب حقوقی از فروشگاه ارسال کتاب پاسارگاد میتوانید تهیه کنید ما با همکاری ناشران برجسته در حوزه چاپ و نشر کتب حقوقی توانسته ایم نمایشگاهی مجازی را در اختیار کاربران قرار دهیم و فقط با چند کلیک کتاب مورد نیازتان را خرید و در کوتاهترین زمان تحویل بگیرید.

2 پاسخ به “خرید کتاب حقوقی”

بهرام

تیر 12, 1401

پاسخ

عالی?

آیا این نظر به شما کمکی کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *