ارسال رایگان کتاب

خرید به همراه ارسال رایگان کتاب از بانک کتاب انقلاب


ارسال رایگان کتاب, خرید اینترنتی کتاب در فروشگاه مجازی کتاب انقلاب برای شما فرصتی را فراهم می آورد تا به سادگی بتوانید برای خرید کتاب وقت صرف کنید. تصور کنید که شما میتوانید هر زمان از شبانه‌روز وارد سایت شوید و در قفسه های مجازی کتاب چرخی بزنید و به دور از هیاهو و آلودگی هوا و همینطور ترافیک سرسام آور شهرهای شلوغ, کتاب مورد نظر خود را انتخاب کنید!! امکان استفاده از ویژگی های کتاب که در معرفی محصول آورده شده, همینطور معرفی مولفان و اساتیدی که برای نگارش کتاب زحمت کشیدند را میتوانید در دسترس داشته باشید.

برای انتخاب کتاب مورد نظر خود در سایت های مختلف قیمت کتاب ها را چک کنید و از ابزار قدرتمند مجازی مثل گوگل هم کمک بگیرید. شما بدون خسته کردن کتابفروش، بارها و بارها سرچ می کنید و حق انتخاب بیشتری دارید. خرید و انتخاب کتاب در فروشگاه اینترنتی کتاب انقلاب بسیار ساده است چون پایگاه اینترنتی ارسال‌کتاب را برای جستجوی آسان مشتری طراحی کرده‌ایم که با کوتاهترین اطلاعات کتاب میتواند آن را پیدا کند و زودتر به نتیجه دلخواه برسد. عنوان ساده سایت (ersaleketab.com) سبب شده است تا بازدید از سایت ارسال کتاب انقلاب با بازخورد خوبی روبه‌رو شود و مانند بسیاری از تعاملات مورد استقبال مشتریان قرار بگیرد.

مزایای استفاده از فروشگاه اینترنتی این است که همیشه و در 24ساعت از شبانه روز در دسترس است و در هفت روز هفته پاسخگوی مشتریان میباشد. ما در ارسال کتاب محدودیت زمانی و مکانی نداریم و نیازی به حضور مشتری هم نیست و تنها از پشت کامپیوتر و موبایل خود در هرکجا که باشید می توانید کتاب موردنظر خود را انتخاب کنید و سفارش دهید.

ارسال کتاب انقلاب به جهت تعامل با مشتریان و ایجاد یک سایت موفق توانسته در راستای تأمین نیاز دانش آموزان و دانشجویان عزیز گام بردارد. با توجه به هزینه های بالا در (پردازش سفارشات و نرخ بالای نیروی انسانی) و تأمین کتاب در صورت عدم موجودی در آرشیو انتشارات و مجموعه‌ی ارسال کتاب انقلاب و تهیه آن از دیگر همکاران که صرف زمان بیشتری می باشد ولی ما همچنان به ارسال رایگان در صورت خرید مبلغ بالای 800هزار تومان پایبند بوده‌ایم.

  • سیاست قیمت گذاری برگرفته از قیمت پشت جلد کتاب است که توسط ناشر رسمی تعیین میگردد.
  • برخورداری از تخفیف در حین خرید بسته به نوع کتاب اعمال میگردد.
  • قیمت تمام شده خدمات (ارسال و بسته بندی) هم مبتنی بر رعایت اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده میباشد.
  • خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را در خدمت رسانی هرچه بهتر یاری فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *